جستجو

میکرونیدلینگ

  1. خانه
  2. »
  3. خدمات
  4. »
  5. میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ روشی است که در آن با استفاده از طیف وسیعی از سوزن‌های ریز روی یک دستگاه غلتکی سوراخ‌های ریزی روی پوست ایجاد می‌شود. این آسیب جزئی روی پوست چیزی شبیه به اصلاح صورت مردان است و موجب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود. درواقع پوست شما برای ترمیم این آسیب‌های جزئی شروع به کلاژن سازی و ترمیم می‌کند و این موضوع موجب می‌شود تا پوست ظاهری جوان‌تر و صاف‌تر پیدا کند.

نحوه انجام آن به چه صورت است؟

قبل از انجام میکرونیدلینگ ابتدا باید صورت خود را کاملاً تمیز و ضدعفونی کنید. سپس با استفاده از فشار متوسط دستگاه بین 4 تا 10 بار روی ناحیه مورد نظر یا کل صورت غلتانده می‌شود. با هر بار عبور باید جهت چرخش دستگاه تغییر کند. معمولاً توصیه می‌شود حداقل 2 تا 4 دقیقه با فشار یکنواخت این کار ادامه پیدا کند. برای نتیجه بهتر متخصص دستگاه را به صورت عمودی، افقی و مورب حرکت می‌دهد. بهتر است قبل از میکرونیدلینگ مقداری سرم مرطوب‌کننده حاوی هیالورونیک اسید روی پوست استفاده شود. این کار به آبرسانی پوست و حجیم شده پوست شما کمک زیادی می‌کند.

انواع میکرونیدلینگ

درمارولر
دستگاه درماپن
دستگاه آر آف میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ BB Glow

یک روش متفاوت دیگر برای میکرونیدلینگ که در آن سوزن‌های دستگاه وارد لایه‌های پوستی می‌شوند و با استفاده از رنگ‌های گیاهی رنگ پوست را تغییر می‌دهند. در این روش که به آن کرم پودر دائم نیز گفته می‌شود، رنگ توسط سوزن در لایه‌های پوستی تزریق می‌شود و موجب یکدست شدن و روشن شدن رنگ پوست می‌شود.

کاربرد میکرونیدلینگ

مزایا میکرونیدلینگ

فواید میکرونیدلینگ بسیار زیاد است و مهم‌ترین آن افزایش کلاژن سازی پوست است. زمانی که پوست کلاژن بیشتری تولید کند، انعطاف‌پذیری پوست شما افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از آن چین و چروک‌های ریز از بین می‌روند و درنتیجه پوست شما جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. این روش غیرتهاجمی جوانسازی پوست از بسیاری از روش‌های جوانسازی پوست کم عارضه تر است و سوزن‌های به کار رفته در میکرونیدلینگ آنقدر ملایم و نازک هستند که حتی می‌توان از این روش برای جوانسازی پوست اطراف چشم نیز استفاده کرد.

استفاده از میکرونیدلینگ موجب می‌شود تا جذب محصولات مراقبت از پوست و روغن‌های پوستی تا 200 برابر افزایش پیدا کنند. به علاوه بعد از این روش درمان فرد هیچگونه دوره نقاهت و یا دردی نخواهد شد و می‌تواند طبق روال معمول از پوست خود مراقبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید