جستجو

هایفوتراپی

  1. خانه
  2. خدمات
  3. هایفوتراپی

هایفو

هایفو (Hifu)  یکی از جدیدترین دستگاه های جوان سازی و لیفتینگ پوست ، به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عارضه جانبی می باشد که با بهره گیری از امواج اولتراسوند  3 لایه پوست را مورد هدف قرار داده و با انرژی گرمایی که تولید می کند باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین جهت رفع افتادگی و شل شدگی پوست و لیفت ماهیچه های پوست می شود.این دستگاه انواع مختلفی دارد که هر کدام عملکرد بسیار منحصر به فردی برای پوست دارد ، دستگاه هایفو در چند مدل :کلینیکی و سالنی ، دستگاه هایفو SMAS  ، دستگاه هایفو سه کارتریج ، دستگاه هایفو پنج کارتریج ، دستگاه مینی هایفو ، دستگاه هایفو خانگی ، دستگاه هایفو V-MAX و … که هر کدام از آن ها به معنای واقعی عملکرد شگفت انگیزی را برای پوست دارند.

دستگاه هایفو کلینیکی و سالنی :

این مدل دستگاه ها همان طور که از اسمشان پیداست ، مخصوص کلینیک ها تخصصی سلامت و زیبایی پوست و سالن های هستند ، دستگاه هایفو یکی از درآمدزاترین روش های درمانی لیفتینگ و جوان سازی پوست در  کلینیک ها و سالن های زیبایی می باشند ، چرا که بیمار پس از یک جلسه درمانی شاهد نتایج فوق العاده عالی این دستگاه روی پوست صورت خود خواهد بود .

هایفوتراپی پوست :

یک روش درمانی جوان سازی پوست با هدف حذف چین و چروک ها ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، لیفت و جوان سازی پوست ، با بهره گیری از امواج اولتراسونیک فراصوت با شدت بالا ، به لایه های درم پوست نفوذ کردهو مهم تر از همه پوست را برای تولید پروتئین کلاژن نیز تحریک می کند . به طور کلی لیغت و جوان سازی با دستگاه هایفو و روش هایفو تراپی جایگزینی عالی به جای عمل های جراحی تهاجمی و گران قیمت می باشد .

دستگاه هایفو و روش درمانی هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

دستگاه هایفو با بهره گیری از روش درمانی هایفوتراپی برای افراد بالای 30 الی 50 سال که به دنبال یک روش مراقبتی جهت لیفت و جوان سازی پوسنت و حذف چین و چروک ها به خصوص در نواحی اطراف چشم هستند و می خواهند از افتادگی و پیری زودرس پوست جلوگیری کنند  ، یک روش درمانی بسیار عالی و غیر تهاجمی می باشد .

نکته : افرادی که چین و چروک های عمیق دارند روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، به تنهایی برای آن ها مناسب نخواهد بود و باید از روش های دیگری نیز جهت رفع چین و چروک های خود نیز به همراه هایفو تراپی استفاده کنند .

کلاژن سازی پوست :

از مهم ترین ویژگی های خرید دستگاه هایفو ، از جمله خرید دستگاه هایفو خانگی ، این است که دستگاه هایفو با بهره گیری از امواج اولتراسونیک به لایه های درم پوست نفوذ کرده و با گرمایی که تولید می کند ، سلول های پوست را برای تولید پروتئین کلاژن تحریک می کند . ناگفته نماند تولید پروتئین کلاژن از سن 35 سالگی به مرور بر روی سلول های پوست کاهش پیدا می کند . دستگاه هایفو با نفوذ به لایه های درم پوست باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین پوست خواهد شد .

سوالات متداول

ویرایش محتوا

سال های 2012 الی 2017 توجه بسیاری از متخصصین و پزشکان پوست و حتی کاربران خانگی  را به خود جلب کرد ، چرا که این روش درمانی لیفت و جوان سازی پوست انتخاب بسیار هوشمندانه ای به جای روش ای تهاجمی مانند عمل جراحی کشیدگی پوست می باشد .می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • لیفت و سفت کردن ماهیجه های پوست در نواحی گونه ها ، ابروها ، پلک و چشم
  • کاهش و حذف چین و چروک ها
  • جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید
  • صاف کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و حذف برآمدگی ها
  •  فرم دهی خط چانه ، کوچک کردن چانه
  • تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن و …
ویرایش محتوا

روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو به هیچ عنوان هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نداشته و تنها عارضه جانبی کار با دستگاه هایفو hifu قرمزی پوست به دلیل پالس های الکتریکی بسیار ریز می باشد که پس از چندین ساعات از بین خواهد رفت .
ناگفته نماند برخی از افراد آستانه تحمل بسیار پایینی داشته و در هنگام برخورد پالس های الکتریکی روی پوست خود کمی احساس درد خواهند داشت ، که این درد با تجویز یک مسکن با دوز پایین کاملا برطرف می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید